Clientii pot anula o comanda plasata din momentul primirii prin email a confirmarii plasarii comenzii si pana la momentul primirii emailului de notificare a expedierii acesteia catre client, indiferent daca au plasat comanda folosind un cont de client sau comandand ca oaspete.
Pentru a anula o comanda plasata de un utilizator inregistrat, urmati pasii:
- In contul de client, accesati sectiunea “Comenzile mele”;
- In lista comenzilor plasate, verificati statusul comenzii pe care doriti sa o anulati, in coloana “Status”;
- Asigurati-va ca aceasta nu are statusul “Expediata”, si faceti clic pe “Detalii” din ultima coloana;
- In pagina comenzii, faceti clic pe “Anuleaza comanda”.
In cazul in care ati plasat comanda ca oaspete, solicitati anularea comenzii scriindu-ne un mesaj prin formularul de contact, alegand subiectul “Anuleaza comanda”. In corpul mesajului va rugam sa scrieti numarul comenzii pe care doriti sa o anulati.
In cazul in care comanda a fost expediata catre client, acesta nu o mai poate anula din contul de client, nici prin mesaj la serviciul de Relatii cu Clientii, ci poate refuza coletul la livrare, in cazul platii ramburs, sau poate returna coletul in cazul in care plata a fost facuta prin card bancar.
IMPORTANT
In cazul in care un client anuleaza o comanda platita prin card bancar, suma platita ii va fi rambursata in contul din care a facut plata, in maxim 14 zile lucratoare.
In cazul in care clientul refuza coletul la livrarea acestuia iar plata a fost facuta prin card bancar, din suma de rambursat va fi retinut costul transportului coletului la client.