PROCESAREA SI EXPEDIEREA COLETELOR
Comenzile plasate pe Viamaria sunt procesate si expediate in 1 zile lucratoare, cu posibilitatea expedierii in ziua comenzii, dar fara a garanta acest lucru.
In situatii exceptionale precum perioada sarbatorilor de iarna sau a unor campanii promotionale precum Black Friday, termenul de procesare si expediere a comenzilor poate fi depasit cu maxim 3 zile lucratoare.
LIVRARE LA DOMICILIU
Sameday: 1 - 4 zile lucratoare* (de la data predarii coletului)
Important:
In cazul in care ati optat pentru livare la domiciliu, in dimineata livrarii coletului, veti fi notificat de catre compania de curierat, prin e-mail sau SMS, pentru a va indica intervalul de livrare si/sau PIN-ul pentru eliberarea coletului, dar si telefonic de catre agentul livrator cu putin timp inaintea livrarii effective pentru confirmarea prezentei la adresa indicate a Clientului sau a unei persoane mandatate de acesta sa ridice coletul. In cazul in care agentul companiei de curierat nu reuseste predarea coletului, acesta va mai proceda la a doua avizare succesiva (urmatoarea zi lucratoare). Daca si a 2-a incercare de livrare este nereusita, coletul dvs va ajunge in cel mai apropiat sediu Sameday, unde este pastrat timp de 5 zile, in vederea ridicarii de catre dvs. Dupa expirarea acestui termen, coletul dvs va fi returnat catre VIAMARIA si livrarea comenzii va fi anulata.
LIVRARE LA SAMEDAY POINT/EASYBOX (ridicare personala din locatia Sameday Easybox aleasa de Client)
Sameday: 1 - 3 zile lucratoare* (de la data predarii coletului)
Important:
In momentul in care coletul este livrat in Sameday Point sau Easybox-ul selectat, veti primi un SMS si/sau un email de la compania de curierat Sameday pentru a va notifica livrarea, dar si codul QR si codul pentru ridicarea acestuia. In cazul in care locatia Easybox selectata este plina, coletul va fi livrat la cel mai apropiat Easybox cu lockere disponibile, urmand a fi notificat de catre compania de curierat privind aceasta schimbare.
In cazul in care Clientul nu va ridica coletul in termenul maxim de 3 zile lucratoare, coletul va fi returnat automat catre Viamaria iar comanda va fi anulata.
Important:
In cazul in care comanda include doua produse cu termene de livrare distincte, conform termenului de livrare mentionat in pagina fiecarui produs, intreaga comanda va fi livrata respectand termenul de livrare cel mai indelungat, dar fara a depasi 5 zile lucratoare, daca nu este convenit altfel de catre Client si Departamentul Clienti.
Termenele de livrare estimate si comunicate in paginile de produs din cadrul site-ului sunt calculate in concordanta cu termenele generale comunicate mai sus si sunt calculate in raport cu o comanda inregistrata la data si ora curenta a sesiunii unui Utilizator si doar pentru livrare pe teritoriul Romaniei. In cazul in care termenele de livrare sunt prelungite fata de cele generale comunicate mai sus, acestea vor fi comunicate Clientului telefonic de catre Departamentul Clienti si, ulterior, prin email. Comanda va fi livrata doar dupa confirmarea scrisa a clientului privind acceptarea noului termen de livrare, in caz contract Clientul avand dreptul de retragere din Comanda fara niciun cost.
COSTURI LIVRARE
Comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu 400 lei (TVA inclus) beneficiaza de livrare GRATUITA. De asemenea, comenzile cu o valoare mai mare sau egala cu 200 lei (TVA inclus), si minim doua produse, beneficiaza de asemenea de livrare GRATUITA.
Astfel, clientul va beneficia de livrare gratuita la indeplinirea oricareia dintre cele doua conditii, sau un cos cu un produs de minim 400 lei, sau un cos cu cel putin doua produse in valoare totala de 200 lei.
Pentru comenzile ce nu indeplinesc conditiile pentru a beneficia de livrare gratuita, se va aplica un cost de transport, astfel:
- 15 lei (TVA inclus) pentru Livrare la domiciliu;
- 13 lei (TVA inclus) pentru Livrare la Sameday Point/Easybox.
Costul de transport se adauga la pretul produselor comandate si va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de lansarea comenzii.
CARACTERISTICI OBLIGATORII ALE PRODUSELOR LIVRATE
Fiecare produs livrat va prezenta urmatoarele "caracteristici obligatorii": va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website si va fi original etichetat, ambalat si sigilat (este considerat sigiliu ambalajul exterior al produselor, ermetizat prin banda adeziva personalizata).
Factura de cumparare a produsului va fi transmisa Clientului prin contul acestuia din cadrul website-ului: Contul Meu/Istoric comenzi.
PROCEDURI OBLIGATORII LA LIVRAREA PRODUSELOR
La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta.
Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)
Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului companiei de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.
*)Cu exceptia aparitiei unor situatii exceptionale care fac imposibila respectarea termenului de livrare, inclusiv in timpul campaniilor speciale de vanzari.